7 marca 2015

Krem czekoladowy (domowa nutella)


Z racji mojej miłości do wszystkiego co czekoladowe, zrobiłam domowy krem czekoladowy. Niestety, słodycze kupione w sklepie mają dużo cukru i wspomagaczy smaku, co niekorzystnie wpływa na nasze zdrowie i wygląd. Zrobiona przeze mnie nutella jest w 100% zdrowa i nie tucząca. Tak więc, ku mojej uciesze, można ją jeść bez ograniczeń!


Składniki:

- Awokado 1 szt.
- Mleko 2 łyżki
- Kakao ciemne 2 łyżki
- Miód 3 łyżki
- Sól



Sposób przygotowania:

1. Awokado myjemy i przekrajamy na pół. Usuwamy pestkę i wydrążamy miąższ za pomocą łyżeczki.

2. Miąższ z awokado wkładamy do blendera. Dodajemy do niego mleko, kakao, miód oraz szczyptę soli. Całość blendujemy, aż powstanie jednolita masa.

3. Krem czekoladowy przekładamy do pojemnika i wkładamy do lodówki, aby się schłodził. Kremem można smarować kanapki albo jeść go jako deser.

Biorę udział w akcji:

Zdrowa przekąska

2 komentarze:

  1. pycha! z chęcią taką przygotuję

    OdpowiedzUsuń
  2. warto przygotować! U mnie zawartość słoika ze zdjęcia zniknęła w jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń